Kysymys Ovatko lenkkarisi uudet?
VastausSneaker STOREmme myy vain 100 % uusia ja aitoja tuotteita. Kaikki tuotteemme ovat 100% aitoja, taattuja.
Kysymys Mistä tiedän, ovatko tuotteet aitoja?
VastausKaikki Sneakers-tuotteet ovat 100% aitoja, taattuja. Asiantuntijatiimimme suorittaa jokaisen tuotteen 10 pisteen varmistusjärjestelmän varmistaakseen sen laillisuuden.
Kysymys Miten määrität tuotteidesi hinnat?
VastausKaikki lenkkarimme ovat Adidaksen/Nike-tehtaan hyväksymiä. Meillä on erittäin alhainen myyntihinta, 100% aito. Se on ehdottomasti etsimäsi YEEZY.
Kysymys Toimitatko kansainvälisesti?
VastausToimitamme lenkkarit useimpiin maihin ympäri maailmaa. Jos et näe maatasi luettelossa, emme valitettavasti tarjoa toimitusta tällä hetkellä.
Kysymys Olenko vastuussa tulleista ja veroista, jos ostan ulkomailta?
VastausKaikki kansainväliset tullit ja verot ovat meidän vastuullamme.
Kysymys Milloin tilaukseni lähetetään?
VastausTilaukset voivat kestää jopa 5 päivää Yhdysvaltain kotimaan ja 6–9 päivää kansainvälisten tilausten saapuessa. Lisäaikaa saatetaan tarvita kampanja-aikoina ja lomien aikana. Toimitamme tilaukset maanantaista lauantaihin, paitsi seuraavina Yhdysvaltain vapaapäivinä:
– Pääsiäinen
– Muistopäivä
– Itsenäisyyspäivä
– Vappu
– Kiitospäivä
– Jouluaatto
– Joulupäivä
– Uudenvuodenaatto
– Uudenvuodenpäivä
Kysymys Kuinka kauan eri toimitusvaihtoehdot kestävät?
VastausTilaukset voivat kestää jopa 5 päivää Yhdysvaltain kotimaan ja 6–9 päivää kansainvälisten tilausten saapuessa.

Tullin käsittelyajat vaihtelevat maittain.

Kysymys Kuinka voin seurata tilaustani?
VastausKun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostin, joka sisältää lähetyksen seurantanumeron. Voit myös syöttää tilausnumeron tilausvahvistussähköpostistasi tähän. Jos olet luonut tilin, voit siirtyä kohtaan Oma tili ja valita Omat tilaukset nähdäksesi nykyiset tilauksesi.

Kuinka voin seurata tilaustani?

Kysymys Voinko muuttaa tilaustani?
VastausOle kiltti ota meihin yhteyttä, jos kengät on jo lähetetty, emme voi vaihtaa sitä.
Kysymys Kuinka palautan ostokseni?
VastausPalautuskäytäntömme on seuraava:

– Palautuspyynnöt tulee lähettää 30 päivän kuluessa tuotteen toimittamisesta.

– Asiakkaat ovat vastuussa palautuksesta. Turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käyttämään seurantatietoja tarjoavaa operaattoria.

– Tuotteen (tuotteiden) tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä kunnossa. Laatikon tulee myös olla samassa kunnossa kuin vastaanotettu. Kenkälaatikoita ei saa käyttää pakkauslaatikoina.

– Lopullisia myyntitilauksia ei palauteta. Lopullinen myynti sisältää kampanjan aikana ostetut tuotteet; Kansainväliset tilaukset; ja vähittäismyyntipisteestämme ostetut tuotteet.

Kysymys Siinä sanotaan, että tilaukseni on toimitettu, mutta en saanut sitä. Mitä minun pitäisi tehdä?
VastausLähetä sähköpostia asiakaspalvelutiimiimme(Ota meihin yhteyttä)otsikolla ”Puuttuva tilaus”. Teemme yhteistyötä kuljetuspalveluntarjoajan kanssa pakettisi löytämiseksi. Jos emme löydä pakettia, avaamme kanteen asian tutkimiseksi. Odota 3–4 viikkoa hakemuksen käsittelyssä. Otamme sinuun yhteyttä heti, kun saamme päivityksen paketin tilasta.